av konstnären André Larsson

Om du köper Svenska Downföreningens Rocka sockorna-kort  går överskottet oavkortat till föreningen.
Korten finns i två olika motiv: ”Olika människor rockar sockorna” och ”Rocka sockorna”. Motiven är målade av konstnären André Larzon.

• 1 vykort kostar 45 kr
  • 2 vykort kostar 65 kr
  • 10 vykort kostar 270 kr

Alla priser inkluderar moms och porto

Namnlöst-2
Namnlöst-1

Du beställer korten genom att betala in till föreningens postgirokonto 13595-4 eller via Swish 123 634 52 35
Ta sedan en skärmdump/skärmfoto av genomförd betalning och mejla fotot till info@svenskadownforeningen.seUppge din adress och hur många vykort du vill ha av varje motiv. När vi ser att din betalning är mottagen skickar vi korten.

Eller så tittat du in på vårt kansli i Stockholm, Linnégatan 75, och betalar via Swish på plats och får korten direkt. Vi gör då avdrag för portokostnad.

Andre Larzon 2015 blue

Konstnären André Larzon föddes 1984 och bor i Partille utanför Göteborg.
Han har målat och tecknat sedan 2 års ålder. Han är medlem i Göteborgs konstnärsklubb sedan 2013 och mottog Svenska Downföreningens UPP-pris 2015.
Mer information om konstnären och bilder på flera av hans målningar finns på Andrés egen hemsida.