Snart är det tid att Rocka sockorna och att fira den Internationella Downs Syndromdagen!
Vi hoppas att ni vill göra det tillsammans med oss!

Datum: Söndag 26 mars 2023.

Plats: Järvzoo, Järvsö

Tider: Vi samlas vid parkens entré kl. 11.00. Parken stänger kl.15.00.

Ni avgör själva när ni vill avsluta dagen.

Rundvandring sker i egen takt tills vi kommer till Skogskojan där vi fikar tillsammans. Föreningen bjuder på fika. Varje sällskap får sin egna korv- och fikapåse till det antal personer ni har anmält.

I påsen kommer det att finnas korv, korvbröd, Festis och något fikabröd. Den som önskar varm dryck som kaffe/te/varm choklad tar med det själv.

Entré till Järvzoo är gratis för medlemmar i Svenska Downföreningen!

Du är så klart varmt välkommen att fira dagen med oss även om du inte är
medlem! Då betalar du avgift enligt Järvzoos prislista, se länk nedan.

Eller så blir du medlem i Svenska Downföreningen, 100 kr/enskild och 300
kr/familj vilket är mer fördelaktigt än att betala entré.

Observera att egen försäkring gäller vid eventet!

Anmäl ert sällskap senast den 20 mars genom ett mejl till
gavleborg@svenskadownforeningen.se. Skriv hur många vuxna och barn ni
är, och ålder på barnen. Kom ihåg att även informera oss om eventuell allergier
eller andra matpreferenser.

Om ni har några frågor så är ni välkomna att höra av er till Ulrica Östh på telefon 070 – 367 65 61, sms går lika bra som att ringa, eller så skickar du/ni ett mejl till gavleborg@svenskadownforeningen.se

Om ni efter anmälan får förhinder att delta vill vi att ni meddelar oss det, även om det är samma dag. Hör av er till Ulrica Östh på telefon 070 – 367 65 61.

För dig som vill läsa mer om Järvzoo – den nordiska vildmarksparken. https://jarvzoo.se/
Vi ser fram emot att träffas och att fira Internationella Downs Syndromdagen och vårt Rocka Sockor event tillsammans med er!

Varmt välkomna!

Svenska Downföreningen Gävleborg