Vi träffas den 14 maj Kl 10-13 på Kungsbyggets Äventyrspark. Klättra i klättertorn, cykla och åk så mycket eller lite rodel och zipline du orkar under 3 timmar. Välj fritt mellan aktiviteterna.

När: Vi träffas den 14 maj Kl 10-13

Var: på Kungsbyggets äventyrspark utanför Våxtorp.

Vad:

Föreningen bjuder:
 på ett aktivitetspass till barn/ungdom eller vuxen med Downs syndrom och till en medföljande ledsagare/ vårdnadshavare. Föreningen bjuder även på grillad korv och dricka.

Anmälan: Begränsar antal platser så först till kvarn gäller! Skriv gärna ålder på deltagarna också så får vi rätt biljetter. Anmälan senast den 7 april till skane@svenskadownforeningen.se

Allergier: Meddela eventuella allergier.

Frågor: Vid frågor kontakta Emma Linde, 0737440480

OBS:
Viktgräns på zipline 20-120 kg och klättring 15-140 kg. Alla gäster kontrollvägs.

om Kungsbygget och aktiviteterna som erbjuds så kan ni besöka deras hemsida https://kungsbygget.com/.