I höst är det dags igen! Svenska Downföreningens avdelning Västs familjehelg riktar sig till familjer med barn/ungdomar och unga vuxna med Downs Syndrom som är medlemmar i Svenska Downföreningen. Programmet innehåller prova-på-aktiviteter och föreläsningar för hela familjen. På lördagskvällen är det gemensam middag och årets coolaste disco!

Datum: 12–13 oktober 2024

Plats: Serneke Arena, Göteborg

Pris: 600:-/vuxen och 400:-/barn Ingår: Logi, 2 luncher, middag, frukost, fika, aktiviteter och föreläsningar. Deltagaravgiften är avhängig att sökta medel beviljas och kommer att bekräftas innan anmälan blir bindande.

Anmälan senast 29/2 via länken: https://forms.office.com/e/7T4…

Begränsat antal platser. Först till kvarn!

• Vi träffar nya och gamla vänner

• Vi testar olika aktiviteter och har roligt tillsammans

• Föreläsningar och samtal som informerar och inspirerar kring områden som skola,att flytta hemifrån och skaffa jobb

• Ungdomsledare finns på plats

• För de som så önskar finns möjlighet till övernattning på Kviberg Park Hotell, som håller ett antal rum tillgängliga för oss.

Välkomna!

Svenska Downföreningen Västs styrelse

Vi reserverar oss för att vi ev inte kan genomföra helgen om vi inte får de bidrag som vi sökt.