Hej alla medlemmar i Svenska Downföreningen avd Kalmar län!

Hoppa ni alla mår bra och får vara friska. Det har varit ett annorlunda och omtumlande år som påverkas oss alla och även möjligheten för oss i föreningen att ses för gemenskap och aktiviteter.

Vi hoppas på ljusning under 2021 och tycker det är viktigt att tänka framåt tillsammans och att få se varandra även om det sker digitalt.

Det vore värdefullt och kul om så många som möjligt kunde dyka upp en stund på skärmen på mötet med tankar och ideér om stort och smått kring vår förening och vägen framåt som vi formar tillsammans.

Har ni motioner eller konkreta förslag till årsmötet så maila dessa senast 1 vecka innan mötet. Anmälan görs till Petra Grönlund på petra.gronlund@svenskadownforeningen.se  o.s.a 17 jan.

Möter sker via Zoom som du enkelt kan ladda ner gratis innan mötet. En Zoomlänk kommer skickas till din mailadress dagen innan årsmötet.

Vi i Styrelsen vill också passa på att önska alla en GOD JUL

Hälsningar

Anna, Petra, Anna och Malin.