Söndagen den 4 juni har Svenska Downföreningen Avdelning Östergötland Sommarfest!

Den här gången är vi på Tjusarbacken 15 i Smedby i Norrköping. Vi öppnar dörrarna 13:30

Vi får besök av SjörövarFrida som underhåller oss riktigt ordentligt under en timme! SjörövarFrida heter Frida Knutsson och hon har stor erfarenhet att underhålla våra stjärnor! SjörövarFrida gör entré 14:00. Läs mer om Frida här: https://fridaknutsson.se/referenser-och-samarbeten.html

DATUM: Söndagen den 4 juni

TID: från 13:30. Underhållning från 14:00

VAR: Tjusarbacken 15 i Smedby i Norrköping

PÅ SCENEN: SJÖRÖVARFRIDA

PÅ GRILLEN: Hamburgare och korv

I POOLEN: Plats för plask och lek. Ta med flythjälpmedel om sådant behövs.

ANMÄLAN: på mejl till ostergotland@svenskadownforeningen.se  senast den 1/6 eller via evenemangsinbjudan på facebook. Ange medlemsnummer, antalet personer och eventuella allergier. Precisera gärna allergierna då vi inte är professionella aktörer vad gäller kost.

I övrigt finns det möjlighet för lek både inne och ute!

Ta gärna med en filt att sitta på.

Parkering finns till viss del utanför på gatan. Annars finns parkering på ICA Smedby.

På fredagen den 2/6 skickar vi ut ett mejl till alla anmälda.

Vi ses på Tjusarbacken den 4 juni!

Varmt Välkomna!

Hälsar Styrelsen för Avdelning Östergötland!