Vi firar tillsammans via Zoom!

Klockan 11.45 drar vi sedan igång live via Zoom för att fira tillsammans under ca 30 minuter. Där kan vi vinka till varandra och rocka sockor­na tillsammans i ett superstort rocka sockorna-party. Vi sjunger och tecknar med Mega Vega och dansar Disco med Rasmus bland annat. Och så dyker det upp en och annan hälsning från någon kändis.

Vi hoppas att så många som möjligt har tid och lust att hänga med på detta liveparty över datorn . Anmäl er via länken här så snart som möjligt.

Vi öppnar Zoomrummet ca 15 minuter innan mötet (kl 11.30), så du kan logga in och kolla att ljudet och kameran fungerar. Vid tekniska frågor kontakta irma.nordenfelt@svenskadownforeningen.se

Inspelat firande på YouTube

Klockan 10.30 den 21a mars publiceras det inspelade programmet från Världskulturmuseet i Göteborg på Svenska Downföreningens youtube-kanal. Det kommer också finnas tillgängligt via Svenska Downföreningens och Rocka Sockornas facebook sida.

Ida Johansson, känd från Glada Hudik och filmen Catwalk bland an­nat, är programledare. Det blir ett festligt evenemang med musikframträdanden av Boris René, Amanda Andréas, Simon Ljungman och Emil Jensen, massa härliga hälsningar och framträdanden för alla åldrar. Pro­grammet är ca 50 minuter långt.

Om du inte har möjlighet att titta kl 10.30 kommer programmet ligga kvar på YouTube så du kan titta på det när det passar dig. T ex här;