Nu är vi sugna på att åter få träffas med våra familjer! Den 4-5 juni bjuder Svenska Downföreningens lokalförening i Västerbotten in till miniläger i Lycksele!

Vi har bokat ett antal stugor på Ansia Camping i Lycksele (4-6 bäddar). Helgens huvudaktivitet är att besöka Lycksele djurpark.

Lokalföreningen bjuder på boendet och varje familj står för entrén till djurparken (1 eller 2 dagar). Stugorna är utrustade med kök och varje familj ordnar med sin egen mat samt transport till och från Lycksele.

Är ni inte redan medlemmar i Svenska Downföreningen så går det jättebra att bli det i samband med intresseanmälan.

Anmälan via mail till vasterbotten@svenskadownforeningen.se senast den 3/4 2022. Begränsat antal platser, först till kvarn gäller.